Od sezonu 2025/26 sponsorem strategicznym Widzewa będzie Newport by Panattoni. To największa umowa sponsorska w historii klubu.
Od połowy marca nowym właścicielem Widzewa jest Robert Dobrzycki, współwłaściciel i prezes firmy Panattoni w Europie, Indiach i Arabii Saudyjskiej. Wcześniej jego firma była sponsorem Akademii Widzewa oraz pierwszej drużyny i to tym najważniejszych. Panattoni zajmowało najważniejsze miejsce na koszulkach piłkarzy.
Kibice zastanawiali się, jak będzie w nowym sezonie, skoro Dobrzycki jest właścicielem klubu. Mamy już odpowiedź. Sponsorem strategicznym Widzewa będzie teraz Newport by Panattoni. To fundusz inwestycyjny wspierający rozwój nowoczesnej infrastruktury magazynowej w całej Europie. I to właśnie jego nazwa będzie na koszulkach w centralnym miejscu. Ma tak być do końca sezonu 2027/2028.
Największy kontrakt sponsorski w historii @RTS_Widzew_Lodz! Od sezonu 2025/26 piłkarze będą grać z logo funduszu inwestycyjnego Newport by Panattoni na koszulkach. Trzyletnia umowa to finansowy fundament pod ambitne cele. @_Ekstraklasa_ pic.twitter.com/XEgJogSbeV
— Robert Dobrzycki (@RobertDobrzycki) June 12, 2025
– Stawiamy sobie ambitne cele, a żeby je zrealizować potrzebne są stabilne fundamenty finansowe oraz konsekwentny rozwój. Właśnie to chcemy zapewnić w ramach największej w historii Klubu trzyletniej umowy sponsorskiej. Widzimy wiele wspólnego między naszą działalnością inwestycyjną a duchem sportowej rywalizacji: wytrwałość, ambicję i dążenie do najlepszego wyniku – mówi Robert Dobrzycki.
Jak pisze klub: “Ekspozycja na poziomie Sponsora Strategicznego obejmuje wszystkie kluczowe kanały komunikacji marki i zapewnia maksymalną widoczność i efektywność działań marketingowych, zaczynając od prezentacji logo w centralnym miejscu koszulki meczowej, która gwarantuje najwyższe możliwe AVE. Sponsor Strategiczny korzysta również z największej ekspozycji w dniu meczowym – obejmuje to nośniki reklamowe na stadionie, obecność w komunikatach i materiałach promocyjnych oraz szeroką obecność w kanałach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych Klubu”.
Dodano również, że “szczególnie istotnym elementem tej współpracy będzie aktywizacja marki poprzez Widzewski Klub Biznesu – skuteczną platformę networkingową, skupiającą firmy z różnych branż”.
– Zawarcie trzyletniego kontraktu sponsorskiego to ważny moment dla całego Klubu. W sporcie dla realizacji strategii kluczowe znaczenie ma stabilność. Tak długi horyzont współpracy zapewnia nam solidną podstawę do dalszego rozwoju i motywuje do jeszcze cięższej pracy. Warto pamiętać, że od kilku lat mamy silnego partnera na poziomie Sponsoringu Strategicznego i dotychczasowe kontrakty były bardzo znaczące w kontekście budżetu całego Klubu, ale teraz możemy śmiało mówić o rekordzie – powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa.