O tym, że ceny wejściówek na mecze Orła Łódź powinny być niższe niż w ubiegłym sezonie, mówiło się od dawna. Władze klubu wysłuchały kibiców. Ceny karnetów na sezon 2025 są naprawdę przystępne.
Żużlowy sezon w Łodzi zostanie zainaugurowany 4 kwietnia. Wtedy na Moto Arenie odbędą się Indywidualne Międzynarodowe Mistrzostwa Ekstraligi im. Zenona Plecha z udziałem najlepszych żużlowców świata na czele z Bartoszem Zmarzlikiem.
Chociaż bilety na tegoroczną edycję IMME nie są jeszcze dostępne, to wejściówki na tę imprezę można już nabyć. Jak to możliwe? Otóż do wzięcia udziału w IMME upoważniają karnety na sezon 2025, które 19 lutego trafiły do sprzedaży.
– To ukłon w stosunku do naszych najwierniejszych kibiców po to, by mogli zasiąść na ulubionym miejscu nie tylko podczas zmagań ligowych, ale także w trakcie IMME. Ta promocja potrwa kilkanaście dni, do momentu, w którym uruchomimy sprzedaż biletów na IMME – powiedział Jan Konikiewicz, dyrektor zarządzający Orła Łódź.
Nowością w ofercie na sezon 2025 jest wyjątkowy, limitowany karnet okolicznościowy, niosący ze sobą masę korzyści.
– Z okazji 20-lecia Klubu przygotowaliśmy specjalny karnet okolicznościowy, który różni się wizualnie od zwykłego. Poza tym, dołączona do niego jest limitowana koszulka, która nie będzie dostępna w bezpośredniej sprzedaży. Postanowiliśmy także uhonorować posiadacza takiego karnetu na stadionie, oznaczając jego miejsce specjalną tabliczką. Chcemy, by karnetowicze czuli się na stadionie jak we własnym domu – skomentował Konikiewicz.
Do sporej rewolucji doszło w ofercie karnetów ulgowych. Uwagę zwraca przede wszystkim niska cena karnetów dla najmłodszych kibiców.
– Karnet Junior przysługuje od teraz dzieciom do lat 10, kosztuje 40 zł i upoważnia do wejścia na wszystkie imprezy. To bezkonkurencyjna oferta. Z kolei karnet dla młodzieży do lat 18 to koszt 120 zł. Staramy się wyjść do najmłodszych kibiców. Chcemy, by to była nasza siła i fundament budowy frekwencji na meczach Orła w Łodzi – podkreślił dyrektor zarządzający Orła Łódź.
Celem na ten sezon jest poprawa frekwencji na meczach w Metalkas 2. Ekstralidze. Chociaż sprzedaż karnetów dopiero wystartowała, to takie pomysły i sensowne ceny wejściówek na pewno przyczynią się do zwiększenia liczby kibiców na łódzkiej Moto Arenie.