Nowym sponsorem strategicznym Akademii Widzewa została marka Safety Jogger.
Umowa podpisana została na sezon 2023/24, a na jej mocy logo Safety Jogger znajdzie się w centralnym miejscu koszulek wszystkich drużyn młodzieżowych. Marka obecna będzie również na bandach LED Serca Łodzi w trakcie meczów pierwszego zespołu, na bandach reklamowych w ośrodku treningowym przy ul. Małachowskiego, w spotach na antenie klubowej telewizji Widzew TV oraz w mediach społecznościowych klubu i akademii.
– Jesteśmy się z tego, że do grona naszych partnerów dołączyła kolejna nowa firma, zwłaszcza że to jeden z największych graczy na rynku. Safety Jogger będzie Sponsorem Strategicznym Akademii, czyli odegra kluczową rolę we wsparciu naszych młodych zawodników, którzy w przyszłości mają stanowić o sile Klubu. Jestem przekonany, że współpraca przyniesie bardzo duże korzyści obu stronom i będziemy ją kontynuować w dłuższym okresie – mówi Michał Rydz, prezes Widzewa.
– W Safety Jogger jesteśmy dumni, że możemy połączyć siły z Widzewem Łódź. Tak jak łódzki Klub ma długą historię i wiele sukcesów, tak my posiadamy bogatą tradycję produkcji najwyższej klasy obuwia i środków ochrony indywidualnej. Ta współpraca symbolizuje nasze wspólne zaangażowanie w dążenie do zwycięstwa każdego dnia, czy to na boisku, czy na rynku. Nie możemy się doczekać dalszych, wspólnych projektów – powiedział Tom Gybels, dyrektor generalny Safety Jogger Works.
Safety Jogger jest międzynarodową marką obuwia ochronnego, odzieży roboczej i ochrony głowy, która oferuje także szeroką gamę obuwia lifestylowego i turystycznego.