Kolejna część brandingu Serca Łodzi gotowa. Wygląda znakomicie, do tego promuje klub i miasto.
Trwa strojenie stadionu Widzewa. Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że gotowy jest branding od strony al. Piłsudskiego. Podróżujący aleją widzą napis: „Serce Łodzi bije właśnie tu”, oczywiście na czerwonym tle.
Trwają prace po kolejnych stronach obiektu. Właśnie zaprezentowano tę od strony torów. To tamtędy każdego dnia przejeżdżają pociągi w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Teraz pasażerów PKP, podróżujących m.in. z Warszawy do Łodzi. wita napis: „Widzew Łódź wita w Mieście Włókniarzy”.
To świetna zmiana, bo od początku powstania stadionu nie było z tej strony żadnej identyfikacji stadionu. Nie wszyscy mogli wiedzieć, że to obiekt czterokrotnego mistrza Polski i klubu, który przed laty świetnie radził sobie w europejskich pucharach. Teraz świetnie widać, że to Widzew, a do tego klub wita gości z całej Polski w naszym mieście. To z pewnością świetna promocja Łodzi.
Czekamy jeszcze na branding od strony wschodniej. Kibice typują, że będzie tam napis: „Zawsze w 12!”. Czekamy z niecierpliwością.