Klub poinformował w poniedziałek po południu, że zakończyła się dystrybucja cegiełek przeznaczonych na branding widzewskiego autokaru. „Zarząd Widzewa Łodź w imieniu całego Klubu serdecznie dziękuje wszystkim kibicom za zakup cegiełek, z których zysk w całości zostanie przeznaczony brandingu widzewskiego autokaru. Za pośrednictwem platformy Widzew Plus zebraliście aż 70 841 złotych. Potrzebna suma została zatem przekroczona dwukrotnie, a Wy po raz kolejny udowodniliście, że hasło “Zawsze w 12!” nie jest pustym frazesem” – napisano.
Przypomnijmy, że akcja zaczęła się 6 maja. Przez 10 dni kibice kupili 3709 cegiełek. Na widzewskim autokarze pojawi się prawie 900 nazwisk osób, które wsparły akcję. Prawe 100 osób będzie mogło zwiedzić autokar. Z kolei dwóch kibiców weźnmie udział w zamkniętym wydarzenia z okazji premiery autokaru. Oni wpłacili najwięcej – prawie po 2000 złotych.
Zebrane pieniądze przeznaczone zostaną na branding autokaru oraz na jego utrzymanie.