Kolejne wyzywanie dla kibiców ŁKS-u. Mogą pomóc najmłodszym fanom.
Czelendże to dla kibiców ŁKS-u chleb powszedni. Dopiero zrealizowali jeden, do którego wyzywał ich Kazimierz Moskal, trener lidera Fortuna 1 Ligi. Ełkaesiacy kupili 5 tys. karnetów, a w zamian szkoleniowiec zabrał ich na przebieżkę po Zdrowiu.
– Jeżeli latem sprzedamy 8 tys. wejściówek Tomasz Salski, właściciel ŁKS-u obiecał, że do nas dołączy – zapowiadał Moskal.
Czytaj także: Maciej Śliwa gotowy do gry?
W niedzielę ŁKS zagra na stadionie Króla ze Stalą Rzeszów. Szefowie łódzkiego klubu rzucili fanom kolejne wyzywanie. Jeżeli frekwencja na meczu przekroczy 10 tys. na następne spotkanie, z Chojniczanką, dzieci do lat 13 wejdą za złotówkę. Zadanie nie jest niewykonalne. Mecz ŁKS-u z Arką Gdynia oglądało ponad 11 tys. fanów. W ogóle ŁKS jeżeli chodzi o frekwencję na meczach domowych jest na podium Fortuna 1 Ligi. O pierwsze miejsce walczy z Ruchem Chorzów i Wisłą Kraków.
Bilety dostępne w kasach i na stronie internetowej.