Taki Real Time Marketing lubimy! ŁKS wyśmiał kontrowersyjny pomysł Fali i zaprosił na mecz.
To się nazywa Real Time Marketing. W sieci zawrzało, po tym jak Aquapark Fala zorganizował dzień, w którym na basenach nie będą mogły pojawić się dzieci. Przez cały dzień park wodnych atrakcji będzie przeznaczony wyłącznie dla pełnoletnich. Jest wielu przeciwników tego wydarzenia, a chętnych na to, żeby pluskać się wyłącznie w gronie dorosłych jakby mniej.
ŁKS szybko odpowiedział i przygotował plakat łudząco podobny do tego, którym chwali się aquapark.
– Marzy Ci się cały dzień na basenie bez pisków, chlapania i kolejek na zjeżdżalnie? 19 października w Aquaparku Fala bawią się wyłącznie dorośli! Start o 9:00, koniec o 22:00. Dzieciom wstęp wzbroniony. Wśród atrakcji, m.in. strefa relaksu z leżakami, dunk tank, masaże (po 16:00), bar dla pełnoletnich (po 18:00) i inne niespodzianki. Wszystko w cenie biletu wstępu na Falę!
– Marzy Ci się wieczór pełny głośnego dopingu i dobrej zabawy? 20 października na #StadionKróla Łódź bawi się całymi rodzinami! Start o 𝟭𝟳:𝟬𝟬, koniec po 90 minutach pełnych emocji. W sektorze rodzinnym czekają atrakcje: zabawy dla najmłodszych, konkursy, strefa zabawy Saltosa, kolorowe tatuaże i wiele słodkości. Wszystko w cenie biletu! #DomDlaCałejRodziny.
Dla ŁKS-u wielkie brawa, a dla szefów Fali mamy kolejne propozycje. Koncert dla niesłyszących w Atlas Arenie, dzień w Orientarium dla osób, które mają uczulenie na sierść zwierząt. W psich parkach też można, zrobić dzień bez psa. Niech inni sobie pokorzystają.