Już jutro tj środa 14 czerwca zacznie się sprzedaż karnetów na domowe mecze Widzewa Łódź w sezonie 2023/2024. Kibice czterokrotnego mistrza Polski będą mieli szansę ustanowić rekord Polski w dobowej sprzedaży wejściówek.
W środę 14 czerwca o godzinie 12:00 Widzew rozpocznie sprzedaż karnetów na domowe spotkania czerwono-biało-czerwonych w sezonie 2023/2024. Na specjalnej konferencji poświęconej temu wydarzeniu prezes klubu, Michał Rydz oznajmił, że fani będą mieli szansę oficjalnie zapisać się w historii pod hasłem “Widzew to nie moda”. Fani klubu z Al. Piłsudskiego 138 mają szansę zapisać się w księdze rekordów Guinessa.
– “Widzew to nie moda” – to hasło kampanii karnetowej na ten rok. Chcemy pokazać, że ten fenomen, który jest na stadionie Widzewa, ten fenomen kibica i zakupu karnetów, to nie jest dzieło przypadku. To nie jest sezonowe wydarzenie tylko pewna kontynuacja tego fenomenu społeczności. Pomyśleliśmy, że warto będzie ukonstytuować to, co dzieje się od wielu lat i postaramy się ustanowić rekord Polski w dobowej sprzedaży karnetów. Nasz własny sufit jest wyznacznikiem, bo najlepszy wynik, jaki do tej pory osiągnęliśmy do 4073 karnety sprzedane w dobre. Zobaczymy, jak to się potoczy teraz – powiedział prezes Widzewa.
Michał Rydz przypomniał także o fenomenalnym zachowaniu swoich fanów Widzewa, którzy w dobie pandemii wykupili wszystkie karnety po to, żeby wspierać swój klub.
– Startujemy jutro w samo południe i wspólnie z kibicami będziemy mieć 24 godziny na to, żeby ustanowić rekord Polski. On będzie oczywiście oficjalnie mierzony i mamy nadzieję, że trafi on do księgi rekordów Guinessa jako dobowy rekord sprzedaży karnetów, co tylko ugruntuje tę pozycję kibiców Widzewa, którzy w wyjątkowy sposób wspierają klub od wielu lat. Ja tylko przypomnę, że nawet w dobie pandemii nasi kibice wykupili cały stadion, co tylko pokazuje, że należy się z tego cieszyć i to doceniać – dodał wdzięczny fanom za dotychczasowe wsparcie Michał Rydz.
Szef zarządu zaznaczył oczywiście, że środa to nie jedyny dzień na zdobywanie wejściówek obowiązujących w najbliższym sezonie.
– To nie będzie jedyny dzień, gdzie będziemy prowadzić sprzedaż. Ona dopiero rusza. Później będą oczywiście kolejne etapy, czyli przedłużanie ze zmianą miejsc, następnie etap dla nowych karnetowiczów. Wokół tego właśnie trwać będzie kampania komunikacyjna klubu pod hasłem “Widzew to nie moda” – zakończył prezes Rydz.
Ceny karnetów na ten sezon są większe niż rok temu, ale jak zapewnia prezes Michał Rydz, klub robi wszystko, żeby zadowolić swoich fanów.
– Prowadzimy taką politykę karnetową od dłuższego czasu. Mamy jeden z najbardziej rozbudowanych cenników w Polsce i jeden z najbardziej rozbudowanych systemów zniżkowych. Te podwyżki były nieuniknione, ale reakcja kibiców na ten cennik jest pozytywna. My też zawsze staramy się tę politykę cenową uszyć pod potrzeby naszych kibiców, więc premiujemy tych, którzy są najdłużej z klubem. Fajną statystyką jest to, że aż 12 tysięcy kibiców skorzysta ze zniżki ze zwalniania miejsc. Prawie 2/3 karnetowiczów skorzysta z tej zniżki, więc to jest sygnał, że premiujemy tych najbardziej aktywnych – oznajmił prezes Widzewa.
CZYTAJ TAKŻE: Widzew podziękował biznesowi
karnetyKsięga rekordów GuinessaMichał RydzPKO EkstraklasaWidzew Łódź