Wraz z awansem do PKO Ekstraklasy przybyło firm chętnych do wejścia we współpracę z Widzewem, o czym na początku czerwca mówił w rozmowie z „Łódzkim Sportem” Michał Rydz, wiceprezes klubu.
– Rozmawiamy z jednymi i drugimi podmiotami od kilku miesięcy. Awans do ekstraklasy otworzył kolejne rozmowy, ale ja w pierwszej kolejności koncentruję się na partnerach, którzy są już z nami od jakiegoś czasu, bo moim zdaniem wymaga tego pewna lojalność biznesowa względem chociażby Termotonu, Murapolu czy firmy DiMedical. W najbliższych tygodniach możemy się spodziewać sekwencji komunikatów dotyczących umów sponsorskich na sezon 2022/2023 – zapowiadał Rydz.
Choć jeszcze nieoficjalne, to pierwsze informacje na temat współpracy w nowym sezonie już się pojawiły.
Podczas ubiegłotygodniowej gali „Zawsze w 13” zorganizowanej na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 właściciel firmy DiMedical zdradził, że jego firma będzie wspierać Widzew także w kolejnym sezonie.
Reklama
– Dzisiaj miałem wstępne rozmowy z zarządem klubu. Oczywiście DiMedical nie mógł podjąć innej decyzji niż pozostanie przy współpracy z Wielkim Widzewem – powiedział dr Karol Majewski, właściciel firmy DiMedical, który podczas imprezy odebrał nagrodę w kategorii Biznesowa Osobowość Roku.
Przypomnijmy, że Widzew ogłosił podpisanie umowy z Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical na początku 2022 roku, na bazie której DiMedcial został sponsorem strategicznym klubu. Wówczas umowa została zawarta do końca sezonu 2021/2022, choć już w styczniu obie strony zadeklarowały chęć długofalowej współpracy. Wszystko wskazuje na to, że „chcieć to móc”, a komunikat o przedłużeniu współpracy z firmą DiMedical to kwestia czasu.